Zákaznická podpora

Než kontaktujete naši podporu​

Pokud máte jakýkoli technický dotaz, neváhejte se na nás obrátit. Ještě předtím si však prostudujte FAQ (často kladené dotazy). Je totiž možné, že odpovědi najdete právě tam. S největší pravděpodobností tím ušetříte čas sobě i nám, protože budeme moci vyřídit rychleji dotazy klientů, které nejsou v nápovědě obsaženy.

Jak kontaktovat podporu​

Telefonní kontakt (+420 773 876 453) je určen především pro obchodní dotazy, nikoliv pro technickou podporu. Po telefonu si Vás nemůžeme nijak autorizovat. Na písemné požadavky odpovídáme velmi rychle, obvykle v řádu minut nebo desítek minut a to i ve večerních hodinách.

FAQ – často kladené dotazy​

Jak to celé funguje?

Jednoduše. Kliknete na „Přidat nabídku“, vyberete si vhodný balík služeb. Vyplníte potřebné info o Vás a o Vaší nabídce ubytování (případně o tréninkovém kempu). Vaše prezentace projde kontrolou, editací, případně doplněním. Vy ji uhradíte a my zveřejníme. Následně Vaši prezentaci, spolu s naším portálem, podporujeme reklamou na sociálních sítích a ve vyhledávačích. Také aktivně oslovujeme sportovní oddíly a kluby. Zjednodušeně řečeno, hledáme Vám Vaše budoucí zákazníky.

Jak se zaregistruji?

V hlavičce (horní časti webu) a také ve footeru (dolní části webu) najdete linky pro registraci a přidání Vaší nabídky.

Jak uhradit prezentaci na našem portálu?

Jakmile na náš portál vložíte Vaši prezentaci, odešleme Vám zálohovou fakturu, kterou je potřeba uhradit do data splatnosti, a to bankovním převodem. Poté Vám Vaši prezentaci, kterou mezitím zkontrolujeme, aktivujeme.

Jak mohu editovat nebo aktualizovat údaje v mé nabídce?

  1. přihlaste se 
  2. přejděte na stránku Vašeho profilu: https://www.sportiso.cz/listing-author/
  3. následně můžete upravovat svou nabídku, případně provádět změny Vašeho profilu

Když edituji svou prezentaci, kdy se provedené změny zobrazí na webu?

Změny probíhají v aktuálním čase, takže jsou viditelné ihned.

Jak docílit toho, aby se moje nabídka zobrazovala na úvodní stránce webu a předních pozicích ve vyhledávání?

Je potřeba si při registraci zvolit balíček OPTIMAL nebo VIP. Poté se Vaše nabídka bude zobrazovat na úvodní stránce a také na předních pozicích ve vyhledávání na našem portále. V obou případech dochází k pravidelné rotaci pozic.

Co je rotace pozic?

Nabídky využívající balíčky OPTIMAL a VIP se zobrazují na hlavní stránce a na předních pozicích ve vyhledávání na našem portále. Z technických důvodů se tam však nemohou zobrazovat všechny najednou. Dochází proto k pravidelné rotaci (střídání) pozic. K tomu dochází při každém novém načtení konkrétní stránky.

Je možné vložit prezentaci ZDARMA?

Bohužel ne. Vývoj a provoz webu, stejně jako reklama, něco stojí. Pokud chceme Vaše služby prezentovat jako profesionálové, nemůžeme to dělat zadarmo.

Co znamená „přístup k poptávkám“?

Pokud nějaký klient vloží do systému poptávku po soustředění, tréninkovém kempu nebo aktivní rodinné dovolené a Vaše prezentace bude odpovídat jeho požadavkům, budete o této poptávce informováni mailem.

Zaslat dotaz na zákaznickou podporu

[wpforms id=“1894″]